close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך חוסכים כסף?

מערכת שורשכא סיוון, תשעז15/06/2017

כיצד ניתן לחסוך היום כסף? ואם כבר הצלחתם לחסוך קצת– איפה כדאי לחסוך את הכסף שלכם? במאמר הבא ניתן מספר טיפים לחסכון וגם נספר לכם היכן כדאי לשים את הכסף שלכם בימים אלה

תגיות:
חסכון כסף – זה אפשרי גם בימינו
בימים של יוקר מחיה, שכירות גבוה, וקניות בסופר במחיר של מטיל זהב, רבים מאתנו לא ממש מצליחים לגרד את הכסף לחיסכון לשנים הבאות. אבל עם קצת יצירתיות ואפילו חוצפה, ניתן לחסוך כמה שקלים להשקה טובה. אז איך עושים זאת? כמה טיפים בהמשך:

התנהלו במוזמן – חסכון בכסף מתחיל בהתנהלות במזומן. גזרו לעצמכם את כרטיסי האשראי והצ'קים והקציבו לכם סכום כסף שבועי. עם סכום זה התנהלו בכל שבוע ואל תחרגו ממנו ויהי מה! בכך תראו כיצד אתם נזהרים להוציא את שטרות הכסף מידיכם הרועדות בכל הוצאה.

רשמו כל הוצאה – כאשר אתם רוצים לחסוך כסף חשוב לרשום כל הוצאה. בדקו על מה אתם מוציאים כספים ובכך תוכלו לעקוב אחר ההוצאות שלכם. כאשר אתם רושמים את ההוצאות שלכם ומנהלים דוח אקסל מסודר או אפילו פנקס, אתם שולטים בעצמכם ונמצאים עם היד על הדופק.

אל תתביישו לבקש עזרה – רגילים לארח אצלכם חברים? מסיעים אנשים לבילויים? אל תתביישו לבקש עזרה. בפעם הבאה שאתם שוב(!) מארחים אצלכם את כל החברים, אל תתביישו לבקש שכל אחד מהחברים יסייע בדבר מאכל. אם אתם מסיעים את החברים לים, תדלקו יחד את טנק הדלק. בכך כל ההוצאות לא יפלו עליכם.

התמקחו – למדו את אומנות המיקוח. בעל הדירה רוצה להעלות לכם את שכר הדירה, התמקחו עמו ואל תסכימו לכל מה שהוא מבקש (הוא צריך אתכם כמו שאתם זקוקים לו), אתם זקוקים לבעל מקצוע? ערכו השוואת מחירים קפדנית לפני שאתם בוחרים את האחד. חשוב להתמקח ולא להסכים לכל מחיר ותשלום.

אל תקנו בגדים, החליפו – רוצים להתחדש בבגדים חדשים? אל תקנו בגדים פשוט תחליפו. בשנים האחרונות מי שרוצה להתחדש במלתחה חדשה יכול לארגן בביתו מסיבות החלפת בגדים. במסיבות אלה כל אחת או אחד בודק מה הוא אינו רוצה בארון הבגדים שלו, שם את הכל בשק ענק ומגיע למסיבת החלפת הבגדים שמתקיימת באחד הבתים של המארגנים. במסיבה מכירים אנשים חדשים, מפשפשים בבגדים שווים, נהנים ממוזיקה טובה ומוצאים מציאות והכל בחינם!

אז כעת שחסכתם כסף, היכן כדאי להשקיע אותו? אחד המקומות הנכונים להשקיע את כספכם הוא דווקא בכלי הנקרא קופת גמל להשקעה. קופות גמל להשקעה נחשבות השקעות אטרקטיביות, הן בעלות תשואות גבוהות, הן גמישות ואינן גוררות קנסות בזמן הפירעון. דמי ניהול של קופות גמל להשקעה הינם נמוכים, והן תוספת מעולה לפנסיה. בחרו את המקום הטוב ביותר לכסף שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה